اطلاعات تماس

 نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
 تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

 025-37127
 5100 663 0938

http://www.chakavak-music.ir/

اخبار

دومین مرحلهٔ قرعه‌کشی آثار آهنگسازان ایرانی برای ضبط ناکسوس برگزار شد وعده علی رهبری برای برنامه‌های هشت سالهٔ ارکستر سمفونیک

دومین مرحلهٔ قرعه‌کشی آثار آهنگسازان ایرانی برای ضبط ناکسوس برگزار شد
وعده علی رهبری برای برنامه‌های هشت سالهٔ ارکستر سمفونیک
موسیقی ما - با وجود آنکه این روز‌ها ارکستر سمفونیک تهران با مشکلات مالی‌ای مواجه شده است که نگرانی‌های بسیاری را به وجود آورده است؛ اما «علی رهبری» - رهبر ارکس‌تر سمفونیک تهران- همچنان سرسختانه مشغول انجام وعده‌هایی است که از ابتدای حضورش در ایران آنان را بیان کرد. او امروز صبح در تالار رودکی، دومین مرحلهٔ قرعه کشی آهنگسازان ایرانی برای ضبط آثارشان در موسسه بین المللی «ناکسوس» را انجام داد و البته حرف‌هایی زد که خیال خیلی‌ها را که گمان می‌کردند حاشیه‌ها و مشکلات اخیر او را بار دیگر از حضور در ایران دلزده کرده و از ایران می‌رود راحت کرد. او از برنامه‌هایی که برای سال‌های آتی این ارکستر دارد، گفت و اینکه: «همان قدر که تا امروز برای شما سخت گیری کردم به شما قول می‌دهم تا هشت سال آینده هم سخت گیری کنم؛ زیرا می‌خواهم این ارکستر را نگه دارم و هیچ‌گاه به تعطیلی آن فکر نکنم. به همین جهت از همه نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران ممنون هستم که در این مدت همراه من بودند.»

هنرمندانی که نامشان در این قرعه کشی انتخاب می‌شود، آثارشان توسط نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «علی رهبری» ضبط خواهد شد و موسسهٔ بین المللی «ناکسوس» آن را منتشر خواهد کرد. «علی رهبری» می‌گوید که مرحلهٔ دوم به این علت برگزار شد که در دور نخست، نام تعدادی از آهنگسازان جا مانده بود: «برای ما بسیار اهمیت دارد که حق هیچ‌کس ضایع نشود.

رهبری می‌گوید که قرعه‌کشی آثار هنرمندان ایرانی کاری بسیار دشوار بود؛ به خصوص آنکه خود آهنگسازان باید راضی به ضبط آثارشان می‌بودند، ضمن اینکه قطعات این آهنگسازان باید شرایط ضبط از جمله آماده بودن پارتیتور، در قالب بودن ارکس‌تر سمفونیک و مواردی از این دست را دارا بود. به همین خاطر است که «رهبری» می‌گوید در این راه بردیا کیارس و باربد بیات تلاش‌های بسیاری را انجام دادند تا کار به بهترین شکل انجام شود. کیفیت تمام کارهایی که انتخاب شده در بهترین حالت ممکن است و به همین خاطر به طور قطع، ثمرات مهمی را برای موسیقی ایران در پی خواهد داشت.»

در دومین قرعه کشی نام هنرمندانی چون علی جهانگرد، کاوه جودت، مهدی بزرگمهر، امیر بهادر صدفیان، آیدین صمیمی مفخم، احمد می‌رمعصومی، امیرکنجانی، بهرنگ حبیبی، پژمان خلیلی، پژمان قزلباش، جمشاد خاکپور، سعید خاور‌نژاد، رضا مرتضوی، شهاب پارنج، شهاب شرفی، عرفان خاکپور، عرفان وکیلی، علیرضا متوسلی، محمدهادی عیان بد، محمدرضا آذین، میلاد عمرانلو، امین هنرمند، علی بیرنگ، کریستف رضاعی، پیمان یزدانیان، هوشیار خیام، امیر محمد نظر، بهرام دهقانیار، کیوان کیارس، اسفندیار منفردزاده، پویا سرایی، پاشا هنجنی، علی قمصری، پریسا قنبری، هومن دهلوی، سینا خاکپور، ریچارد دانیال‌پور، کامبیز رحیمی، کامبیز تقوی، مسعود پیروی، مهرداد خاکباز، هومن نامداری، ناصر شکرایی، محمدرضا علیقلی، مهیار علیزاده، کارن کیهانی، مانی جعفر‌زاده و امیر عظیمی آمده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
 

ورود به سیستم

نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی چکاوک قم، خیابان 19 دی (باجک 1)-بین کوچه 13 و15-پلاک 343
تلفن آموزشگاه موسیقی چکاوک

025-37127

025-37752167

0938 663 5100

 

امروز جمعه، 10 فروردین 1403
افزودن به سایت های مورد علاقه
بازدید ها : 875,576
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی